آل یاسین | خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی

یا امام زمان - آقا بیا

چه روز ها که یک به یک غروب شد نیامدی
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
خلیل آتشین سخن ، تبر به دوش بت شکن
خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی
دوباره جنگ نهروان ، دوباره مکر کوفیان
چه حیله ها که ساکن قلوب شد نیامدی
برای ما که خسته ایم و دلشکسته ایم نه
ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی
تمام طول هفته به انتظار جمعه ام
دوباره صبح ، ظهر، نه غروب شد نیامدی

متن آهنگ علی زند وکیلی گل سرخ

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۲۱ ب.ظ

متن آهنگ علی زند وکیلی گل سرخ

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام گل سرخ

Text  Music Ali Zand Vakili Gole Sorkh 

 متن اهنگ گل سرخ علی زند وکیلی

پس از من یاد یک انسان همیشه با تو خواهد

بود غم یک روح سرگردان همیشه با تو خواهد بود
اتاق پاک قلبت مال من شاید نبود

اما پس از من یاد یک مهمان همیشه با تو خواهد بود
گل سرخ عزیر من به هر گلخانه ای باشی بدان

رویای یک گلدان همیشه با تو خواهد بود
تو دستم را نوازش کرده بودی بعد از این

حتما تب یک عشق بی پایان همیشه با تو خواهد بود
گل سرخ عزیر من به هر گلخانه ای باشی

بدان رویای یک گلدان همیشه با تو خواهد بود
تو دستم را نوازش کرده بودی بعد از این

حتما تب یک عشق بی پایان همیشه با تو خواهد بود

تو در آغوش من خورشید بودی

ای شب دریا نگاه مرد کوهستان همیشه با تو خواهد بود
به دستت میسپارم چشمهای اشکبارم

را گل زیبای من باران همیشه با تو خواهد بود
گل سرخ عزیر من به هر گلخانه ای باشی

بدان رویای یک گلدان همیشه با تو خواهد بود
تو دستم را نوازش کرده بودی بعد از این حتما

تب یک عشق بی پایان همیشه با تو خواهد بود
گل سرخ عزیر من به هر گلخانه ای باشی بدان

رویای یک گلدان همیشه با تو خواهد بود
تو دستم را نوازش کرده بودی بعد از این حتما

تب یک عشق بی پایان همیشه با تو خواهد بود

دانلود اهنگ گل سرخ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی