آل یاسین | خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی

یا امام زمان - آقا بیا

چه روز ها که یک به یک غروب شد نیامدی
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
خلیل آتشین سخن ، تبر به دوش بت شکن
خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی
دوباره جنگ نهروان ، دوباره مکر کوفیان
چه حیله ها که ساکن قلوب شد نیامدی
برای ما که خسته ایم و دلشکسته ایم نه
ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی
تمام طول هفته به انتظار جمعه ام
دوباره صبح ، ظهر، نه غروب شد نیامدی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال نجلا شبکه 3

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۴۷ ب.ظ

دانلود آهنگ مهدی یغمایی به نام ناجی

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال نجلا با صدای مهدی یغمایی

Download New Music By Mehdi Yaghmaei Called Naji With Lyric Music

دانلود آهنگ مهدی یغمایی به نام ناجی

متن آهنگ تیتراژ سریال نجلا شبکه سوم سیما :

♫♫♫

چجوری عاشق شم که سهم من باشی
کنار این تنها دوباره تنها شی
ببین چه بارونی یه عمره میباره
آدم نگاهاشو که جا نمیذاره
همین که از دورم نگات کنم خوبه
تویی که میدونی دلم چه آشوبه تو سینه میکوبه
تموم دنیامو به بودنت میدم
منی که تو دنیا فقط تو رو خواستم فقط تو رو دیدم

♫♫♫

به هوای تو گریه شدن رسم تقدیره
وقتی آسمونم مثل من قلبش میگیره
اگه پای پیاده میام تو این حیرونی
تو که حال خراب منو بهتر میدونی
همین که از دورم نگات کنم خوبه
تویی که میدونی دلم چه آشوبه تو سینه میکوبه
تموم دنیامو به بودنت میدم
منی که تو دنیا فقط تورو خواستم فقط تورو دیدم

 

دانلود آهنگ تیتراژ نجلا شبکه 3

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی