آل یاسین | خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی

یا امام زمان - آقا بیا

چه روز ها که یک به یک غروب شد نیامدی
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
خلیل آتشین سخن ، تبر به دوش بت شکن
خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی
دوباره جنگ نهروان ، دوباره مکر کوفیان
چه حیله ها که ساکن قلوب شد نیامدی
برای ما که خسته ایم و دلشکسته ایم نه
ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی
تمام طول هفته به انتظار جمعه ام
دوباره صبح ، ظهر، نه غروب شد نیامدی

متن آهنگ اشوان شیدا

يكشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۱۶ ب.ظ

http://bayanbox.ir/view/6414515594449675726/%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86..jpg

متن آهنگ اشوان شیدا

 متن اهنگ شیدا اشوان

خودت بگو کیه که تو هر شرایطی

فرق نکنه با حرفاش
عزیزم راحت باش اگه بود

عوض بشه با من جاش
خودت بگو مگه ممکنه

//  به غیر من یه آدمی باشه//
//  درست عین خودت باشه//

//  درست عین خودت عاشق//
//  آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم//

//  آره غوغا میکنم تو فقط باش//
//  این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه//

//  نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش//
//  آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم//

//  آره غوغا میکنم تو فقط باش//
//  این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه//

//  نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش//

//  دل تو دلم نیست دل تو دلم نیست//

که بگه مال منه آخه اون ماه منه
//  میترسم از روزی آره میترسم//

از روزی که اون دل بکنه
//  این سرو تا اون سرو میبندم اگه بخواد بره//

//  اگه بگه مسافره و میخواد بشه یه خاطره//
نبینم سمتش بیاد کسی بخواد دورش کنه

//  توام بگو دوسم داری وای عزیزم موقعش شده//
آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم

//  آره غوغا میکنم تو فقط باش//
//  این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه

نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش//
//  آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم

آره غوغا میکنم تو فقط باش
//  این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه//

نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش

دانلود اهنگ شیدا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی