آل یاسین | خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی

یا امام زمان - آقا بیا

چه روز ها که یک به یک غروب شد نیامدی
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
خلیل آتشین سخن ، تبر به دوش بت شکن
خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی
دوباره جنگ نهروان ، دوباره مکر کوفیان
چه حیله ها که ساکن قلوب شد نیامدی
برای ما که خسته ایم و دلشکسته ایم نه
ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی
تمام طول هفته به انتظار جمعه ام
دوباره صبح ، ظهر، نه غروب شد نیامدی

متن آهنگ بهنام بانی تیتراژ ماه عسل

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ب.ظ

متن آهنگ بهنام بانی تیتراژ ماه عسل

ترانه : روزبه بمانی

 Text  Music Behnam Bani Mahe Asal  

آهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل 97

مثه پرسه تو بارونی
مثه حال یه مهمونی
مثه ماه عسل میمونی
چی بهت بگم از حالم
از تو از خودم از خیالم
تو که حال منو میدونی
پای این همه خاطره با دل خون اگه میشه بمون
بری جونمو میبری پشت سرت نرو جون دوتامون
از خیال تو دل کندن از تصورشم میمیرم من باور کن
نرو از همه خاطره هام ای رویام
نرو ای همه دنیام
من بدون تو تنهام تو که میدونی
نرو از همه خاطره هام ای رویام
نرو ای همه دنیام
من بدون تو تنهام تو که میدونی

تکست آهنگ بهنام بانی ماه عسل

چه نباشی چه باشی من عاشقتم
از من رد شی من عاشقتم
حتی بد شی من عاشقتم
چه نباشی چه باشی تو باورمی
فکر هرشب تو سرمی عشق اول و آخرمی
نرو از همه خاطره هام ای رویام
نرو ای همه دنیام
من بدون تو تنهام تو که میدونی
نرو از همه خاطره هام ای رویام
نرو ای همه دنیام
من بدون تو تنهام تو که میدونی

نرو از همه خاطره هام ای رویام
نرو ای همه دنیام
من بدون تو تنهام تو که میدونی
نرو از همه خاطره هام ای رویام
نرو ای همه دنیام
من بدون تو تنهام تو که میدونی

میتوانید آهنگ تیتراژ پایانی ماه عسل 97 را از اینجا دریافت کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی