آل یاسین | خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی

یا امام زمان - آقا بیا

چه روز ها که یک به یک غروب شد نیامدی
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
خلیل آتشین سخن ، تبر به دوش بت شکن
خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی
دوباره جنگ نهروان ، دوباره مکر کوفیان
چه حیله ها که ساکن قلوب شد نیامدی
برای ما که خسته ایم و دلشکسته ایم نه
ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی
تمام طول هفته به انتظار جمعه ام
دوباره صبح ، ظهر، نه غروب شد نیامدی

دانلود اهنگ محسن چاوشی به نام دوست داشتم

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۰ ق.ظ
دانلود اهنگ محسن چاوشی به نام دوست داشتم همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین

دانلود اهنگ محسن چاوشی به نام دوست داشتم

متن اهنگ محسن چاوشی به نام دوست داشتم :

تو این فکر بودم که با هر بهونه

یه بار آسمونو بیارم تو خونه

حواسم نبود که به تو فکر کردن

خود آسمونه خود آسمونه

تو دنیای سردم

به تو فکر کردم

که عطرت بیاد و

بپیچه تو باغچه

بیای و بخندی

تو باز خنده هاتو

مثل شمعدونی بزارم رو طاقچه

♫♫♫♫♫

به تو فکر کردم به تو آره آره

به تو فکر کردم که بارون بباره

به تو فکر کردم دوباره دوباره

به تو فکر کردن عجب حالی داره

♫♫♫♫

تو و خاک گلدون با هم قوم وخویشین

من و باد و بارون با هم رفیق صمیمیم

از این برکه باید یه دریا بسازیم

یه دریا به عمق یه عشق قدیمی

دوست داشتم با تمام وجودم

♫♫♫♫

عزیزم هنوزم تو رو دوست دارم

الهی همیشه کنارتو باشم

الهی همیشه بمونی کنارم

به تو فکر کردم به تو آره آره

به تو فکر کردم که بارون بباره

به تو فکر کردم دوباره دوباره

به تو فکر کردن عجب حالی داره

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320 - با حجم 9.69مگابایت

منبع : دانلود آهنگ جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی