آل یاسین | خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی

یا امام زمان - آقا بیا

چه روز ها که یک به یک غروب شد نیامدی
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
خلیل آتشین سخن ، تبر به دوش بت شکن
خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی
دوباره جنگ نهروان ، دوباره مکر کوفیان
چه حیله ها که ساکن قلوب شد نیامدی
برای ما که خسته ایم و دلشکسته ایم نه
ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی
تمام طول هفته به انتظار جمعه ام
دوباره صبح ، ظهر، نه غروب شد نیامدی

متن آهنگ جدید پازل بند به نام بی تاب

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۹ ب.ظ

متن آهنگ جدید پازل بند به نام بی تاب

Lyrics New Music Bitab Puzzle Band download text music

همراه با دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام بی تاب

♪♫♪

مزن دست به این مست
مزن دست به این مست
مزن دست به این مست
مزن دست به این مست

به هر طرف که رو کنم عشق تو آید نظرم
من از تمام عاشقان ببین که مبتلا ترم
بی تاب میچرخیدم دور و ور تو
بی تاب میرقصیدم اطراف و ور تو
بی تاب میچرخیدم دور و ور تو
بی تاب میرقصیدم اطراف و ور تو
بختِ منِ مست زد به دلم دست
دست به این مست مزن چون شکنندست
دست به این مست مزن چون شکنندست
بختِ منِ مست زد به دلم دست
دست به این مست مزن چون شکنندست
دست به این مست مزن چون شکنندست

♪♫♪

گیسو افشان کردو منو پریشان کردو
گیسو افشان کردو منو پریشان کردو
سلسله ی قامت او غافله ویران کردو
سلسله ی قامت او غافله ویران کردو

بی تاب می چرخیدم دور و ور تو
بی تاب می رقصیدم اطراف و ور تو
بی تاب می چرخیدم دور و ور تو
بی تاب می رقصیدم اطراف و ور تو
بختِ منِ مست زد به دلم دست
دست به این مست مزن چون شکنندست
دست به این مست مزن چون شکنندست
بختِ من ِ مست زد به دلم دست
دست به این مست مزن چون شکنندست
دست به این مست مزن چون شکنندست

ترانه سرا : حمید هیراد

تکست آهنگ جدید  پازل بند به نام بی تاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی